Konferencer

!



Fremtidens kontor


Vi har i nogle år talt meget om Fremtidens kontor som begreb, da kontor-segmentet har været et af de områder, hvor mange har set disruption som nært forestående. Efterhånden er forskellige, nye koncepter skudt frem både herhjemme og i udlandet og Corona-pandemien har for alvor accelereret erfaringerne og mulighederne i forbindelse med hjemmearbejde - så måske er fremtidens kontor i virkeligheden blevet til nutidens kontor?

På konferencen Fremtidens kontor kigger vi selvfølgelig på kontormarkedet generelt som segment, men også på, hvad de første erfaringer har givet af muligheder og udfordringer, for dem der har etableret nye måder at drive kontorer og kontorfællesskaber på. Hvordan har tingene ændret sig under Corona-pandemien og hvilke nye tendenser er kommet frem i løbet af de første år, hvor de forskellige koncepter har set dagens lys i Danmark? Desuden ser vi på hvad der kræves, hvis en moderne arbejdsplads skal kunne tiltrække fremtidens medarbejdere.

Download/Print Program Tilmelding



Partnere

Kontakt

For spørgsmål om værtskab, praktiske informationer, m.v.
Konferencekoordinator
Amalie von Spreckelsen
22 76 38 49
[email protected]
For spørgsmål om talere, indhold og program
Konferencechef
Kim Plesner
51 15 93 31
[email protected]
For spørgsmål om betaling, fakturering, log-in, m.v.
Office Manager
Elisabeth Brahe
22 16 19 39
[email protected]
For spørgsmål om Estate Connect App
Teknisk chef
Jacob Bøegh
25 38 10 11
[email protected]
For spørgsmål om More Club, On Demand og partnerskaber
Kommerciel chef
Jonas Linke
51 53 83 50
[email protected]
For spørgsmål om Pluss, partnerskaber og Magasin
Markedschef
Michael Mortensen
28 34 03 19
[email protected]
De næste konferencer
 Se alle konferencer