![](https://estatemedia.dk/dk/wp-content/uploads/2022/06/deas-ny-brandidentitet.jpg)
mandag 13. juni 2022 10:36
Deas sadler om: Nyt logo og mere omsorg
’Vi vil forbedre måden, vi lever på.’
Under den overskrift lancerede Rikke Lykke, adm. direktør i Deas, op til weekenden selskabets nye strategi og brandidentitet.
– Deas’ mod til at lykkes er større end frygten for at fejle– og man fortsætter vores rejse mod at blive den bedste, strategiske samarbejdspartner i branchen, lød det fra Rikke Lykke, da hun i fredags ved et medarbejdermøde lancerede selskabets nye logo, som første led i processen. Logoets røde farve skal symbolisere omsorg.
Strategien lanceres samtidig med at Rikke Lykke har siddet på posten som adm. direktør i omtrent et år. Samtidig har hun oprustet på kommunikationsfronten.
Ejendomsadministrationsselskabet har oplevet modvind for nyligt, da Velliv valgte at hjemtage asset management af en ejendomsportefølje til en værdi af over 10 milliarder kr.
Deas forvalter en ejendomsportefølje på mere en 2.400 erhvervs- og boligejendomme, som hovedsagelig ejes af institutionelle investorer, private investorer samt ejer- og andelsboligforeninger.