Kontorhotelsejer åbner nyt koncept i midten af København

Anders Andersen har selv oplevet, at stå i den situation, hvor han har manglet ”stedet” at kunne sætte sig ind og arbejde effektivt i en time eller to. Det er på den baggrund ideen om exoffice er opstået. Og på den baggrund at han åbner for et koncept i midten af København på Læderstræde.

Anders Andersen er CEO og grundlægger af kontorhotelkæden Ordnung, som så dagenslys i 2010 og nu er placeret på 11 lokationer i Danmark. Han har selv været model på flere af pressebillederne fra exoffice, hvilket falder ham naturligt, da han selv er bruger af stedet.

– exoffice er lavet med øje for hvad vi oplever markedet for fleksible kontorløsninger efterspørger. Baseret på den intensive erfaring vi har med at drive traditionelle kontorhoteller. Vi læser markedet på den måde, at fortsat flere; især yngre business professionals, ikke ønsker at være bundet til et skrivebord. Fordi det slet ikke matcher måden at arbejde og organisere sig selv på nu og i fremtiden, siger Anders Andersen.

Overliggeren er sat højt fra start af, og hvis exoffice bliver en succes, kommer vi til at se flere af dem i København og måske endda i udlandet. Indretningen er der brugt meget tid på at overveje og analysere.

– Det har samtidig fra start af, været vigtigt, at udvikle et koncept der i hele sit DNA er tænkt internationalt. Hvis exoffice kan fungere i København, så kan det også fungere i mange andre storbyer rundt om i verden. Og i den sammenhæng er det selvfølgelig inspirerende at se, hvor mange retailkoncepter, der på det seneste er etableret ud af Danmark. Sticks
& Sushi, Joe & The Juice, Mash m.fl.

Det koster 950 kr. ekskl. moms at bruge exoffice, men man kan også bruge en dag der for 160 kr. ekskl. moms.

Læs også Fleksible udlejere er en mangelvare





Kommende arrangementer

Læs mere

I Estate Magasin får læseren et indblik i de omskiftelige forhold, der præger den globaliserede ejendomsbranche, og læserne bliver bredt opdateret med indblik og udsyn, der kan bruges konkret og lokalt i branchens travle hverdag.

Læs her

Seneste nyt

Populære nyheder