Elgiganten får nyt skandinavisk kundecenter i København

Elkjøp Nordic, der står bag Elgiganten, har valgt at placere et nyt skandinavisk kundecenter i Ørestad i København.

– København bliver nu hovedkvarteret for kundeservice i vores koncern, og det nye topmoderne kundecenter skal hjælpe vores kunder i både Danmark, Sverige og Norge, siger Jaan Ivar Semlitsch, CEO for Elkjøp Nordic.

Udover et spritnyt kontor på 4100 kvm. med tilhørende faciliteter i KLP’s ejendom på Arne Jacobsens Allé i Ørestad, giver sammenlægningen af de tre skandinaviske kontorer også synergieffekter, der betyder, at kundeservicen kan være endnu mere tilgængelig for kunderne – uden at øge omkostningerne.

– På det nye store kundecenter her i København vil de godt 300 danske, norske og svenske medarbejdere besvare henvendelser fra kunderne i alle de skandinaviske lande.Det nye fælles kundecenter i København betyder, at vi kan tilbyde kunderne mere end før – og stadig holde vores omkostninger i ro, siger Elgigantens danske direktør, Peder Stedal.

Det var EDC Erhverv Poul Erik Bech der rådgav Elgiganten i processen med at finde deres nye lokation.
– Vi er glade for at have serviceret Elgiganten og hjulpet dem med at få de helt rigtige rammer, der matcher deres behov. Vi kan som landsdækkende erhvervsmægler hjælpe med at specificere virksomhedens behov og finde egnede ejendomme – både i København såvel som i resten af landet via vores 17 lokale erhvervscentre, siger Helle Nielsen Ziersen, partner og senior client director hos EDC Erhverv Poul Erik Bech.




Kommende arrangementer

Læs mere

I Estate Magasin får læseren et indblik i de omskiftelige forhold, der præger den globaliserede ejendomsbranche, og læserne bliver bredt opdateret med indblik og udsyn, der kan bruges konkret og lokalt i branchens travle hverdag.

Læs her

Seneste nyt

Populære nyheder