onsdag 15. marts 2017 10:43
Over 700 nordiske ejendomsaktører kom til Nordic Lounge i Cannes
Over 700 mennesker fra ejendomsbranchen netværkede sig igennem musikken til dette års Nordic Lounge på markedspladsen i Cannes, hvor der blev udvekslet visitkort i en lind strøm.
Eventet, der er blevet en tradition for branchen, slår tonen an til et par begivenhedsrige ejendomsdage i Cannes, hvor flere danskere er repræsenteret med events i Mipims officielle program.
I år havde Estate Media arrangeret Nordic Lounge i samarbejde med Link Arkitektur, MatchOffice, danbolig Projektsalg & Erhverv, Nordia, Apcoa Parking, Byggesocietetet og Kluge, mens idébureauet 2+1 serverede forfriskende øl i et folkevognsrugbrød, som havde taget turen hele vejen fra Danmark til markedshallerne i Rue du Marché Forville.
Det tværnordiske event havde igen så meget succes, at det meget vel kan gentages næste år.
– Vi er overraskede over, at eventet vokser sig så meget større fra år til år. Vi er glade for, at folk tager rigtig godt imod det, og på den måde er det jo nemmere at føre det videre som en fast Mipim-tradition tirsdag kl 17-19, siger Estate Medias chefredaktør, Kamilla Sevel.
Se også stemningen her