

Du er ikke logget ind
LoginDu er ikke logget ind
Login
Butiksmarkedet er kommet langt bedre ud af både Corona og begyndende økonomisk nedgang end forventet. Både butikscentre og gågader over hele Danmark har indtil videre holdt skindet på næsen. Men hvad sker der nu, hvis recessionen for alvor får fat? Og hvordan sikrer man sig som ejer af en butik eller et butikscenter, at der fortsat er lejere, der kan generere omsætning på tværs af offline og online. Hvordan fremstår butiksejendomme bedst muligt både hvad angår drift og fremtidig tiltrækningskraft i den tid, vi går ind i, og hvad skal der til at skabe den bedste udgave af den fysiske butik i fremtiden?
På denne konference sætter vi fokus på retailmarkedet i 2023 og ser på udviklingen i markedet, på efterspørgslen på butiksejendomme, og på de seneste trends og tendenser og diskuterer, hvad man skal være særligt opmærksom på i kampen om såvel kunder som lejere i 2023. Og ikke mindst, hvordan man sikrer sig, at butikker står friske og indbydende i en tid, hvor der - formentlig - i endnu højere grad bliver kamp om kunderne.
Vi ser på butiksmarkedet indefra fra en af Danmarks mest succesfulde retail-lokationer i form af det privatejede butikscenter Rødovre Centrum, som er et at de få butikscentre i Danmark, der ikke er ejet af internationale kapitalkæder og investorer og som har formået at forny sig og fortsat at tiltrække kunder.