Konferencer

!



The Future of Work


Ny dato

Program


09:00
Registrering, let morgenmad og netværk
09:30
Velkomst ved Estate Media og Proptech Denmark
09:45
Indflyvning til fremtidens arbejdsplads
Antony Slumbers er en internationalt anerkendt foredragsholder, rådgiver og forfatter om proptech og space-as-a-service. Han er en serieiværksætter og har grundlagt flere proptech- og softwarevirksomheder og rådgiver nu virksomheder i ejendomsbranchen om deres transformations-, teknologi- og innovationsstrategier. Han skriver en indflydelsesrig blog på antonyslumbers.com og er en produktiv tweeter (@antonyslumbers). I 2020 var Antony Slumbers med til at stifte onlineuddannelsen, Real Innovation Academy.
Antony Slumbers, foredragsholder, rådgiver og forfatter,
10:30
Kaffe og netværk
10:45
Tema: Den hybride arbejdsplads
Kontoret er ikke længere det eneste sted, hvor arbejde kan finde sted. Arbejdet kan foregå mange steder og stiller nye krav til de fysiske rammer for arbejdspladsen.
11:00
Inspiration udefra: Den hybride arbejdsplads
Hvilke former for hybrid arbejde findes der, og hvad har det af betydning for arbejdspladsen? Hvad rummer lederrollen i en hybrid sammenhæng? Hvordan understøtter arbejdspladsen, at medarbejdere til en vis grad deltager remote? Og hvordan kan den seneste generation af teknologier understøtte transitionen og hverdagen?
Jakob Moltsen, Global Head of Global Real Estate & Workplace Management, Ørsted
11:30
Den hybride arbejdsplads: Spørgsmål, dialog og debat
12:00
Frokost og netværk
13:00
Tema: Nye behov hos fremtidens medarbejdere
Andelen af digitalt indfødte (i modsætning til digitale indvandrere) på arbejdsmarkedet stiger hvert år. Deres krav og forventninger til en arbejdsplads, især på den digitale front, er markant anderledes end generationerne før dem. 
13:15
Inspiration udefra: Nye behov hos fremtidens medarbejdere
Hvad skal der til for at tiltrække og fastholde fremtidens arbejdsstyrke og hvilke nye behov og krav forventes at blive toneangivende på arbejdsmarkedet i fremtiden? Hvordan kan de fysiske rammer og digitale løsninger understøtte disse behov?
Mik Strøyberg, Founder, CEO, Good Monday
13:45
Nye behov hos fremtidens medarbejdere: Spørgsmål, dialog og debat
14:15
Kaffe og netværk
14:30
Tema: "Space making" - den friktionsløse arbejdsplads
Fremtidens arbejdsplads tilstræber at være friktionsløs og har fjernet en række tidskrævende aktiviteter. Samtidig er den i højere grad bygget til løbende at lære om brugen af arbejdspladsen, så den løbende kan tilpasses medarbejdernes behov.
14:45
Inspiration udefra: "Space making" - den friktionsløse arbejdsplads
Hvordan skabes rammerne for fremtidens arbejdsplads og hvordan kan digitale løsninger tilbyde helt nye måder at bruge arbejdspladsen på - både når det kommer til effektiv udnyttelse men også til at skabe ny værdi i brugen af arbejdspladsen?
Anders Jepsen, CEO og medstifter, Nornorm
15:15
"Space making" - den friktionsløse arbejdsplads: Spørgsmål, dialog og debat
15:45
Kaffe og netværk
16:00
Tema: Indeklima og velvære
I valget af arbejdsplads og kontorfaciliteter er der en stigende tendens til at prioritere indeklima og velværd - både for den enkelte medarbejder og virksomhederne, da der er en direkte sammenhæng mellem glade og sunde medarbejdere samt produktivitet og energibesparelse.
16:15
Inspiration udefra: Indeklima og velvære
Hvordan kan indeklima og velvære være en katalysator for produktivitet og innovation? Og hvilke digitale løsninger kan gøre det let at komme igang?
Mikkel Schlesinger, arkitekt maa/aia og partner, Cebra architecture
16:45
Indeklima og velvære: Spørgsmål, dialog og debat
17:15
Netværk og afrunding
17:30
Middag
20:00
Tak for i dag
Download/Print Program Tilmelding



Partnere
Deltagende virksomheder



DSB
HOLMRIS B8
CBRE
VELUX A/S
Cushman & Wakefield | RED
ATP Ejendomme A/S
TOGT Ejendomsudvikling A/S
Gangsted Advokatfirma
Accura Advokatpartnerselskab
Estate Media
SalesStyling ApS
Datic ApS
Thylander Gruppen A/S
Emcon A/S
ERIK arkitekter
CBRE Advisory PJM

Nornorm
Ørsted
Cebra architecture
Good Monday

Kontakt

For spørgsmål om værtskab, praktiske informationer, m.v.
Konferencekoordinator
Amalie von Spreckelsen
22 76 38 49
[email protected]
For spørgsmål om talere, indhold og program
Konferencechef
Kim Plesner
51 15 93 31
[email protected]
For spørgsmål om betaling, fakturering, log-in, m.v.
Office Manager
Elisabeth Brahe
22 16 19 39
[email protected]
For spørgsmål om Estate Connect App
Teknisk chef
Jacob Bøegh
25 38 10 11
[email protected]
For spørgsmål om More Club, On Demand og partnerskaber
Kommerciel chef
Jonas Linke
51 53 83 50
[email protected]
For spørgsmål om Pluss, partnerskaber og Magasin
Markedschef
Michael Mortensen
28 34 03 19
[email protected]
De næste konferencer
 Se alle konferencer