Forsiden af det nye Estate Magasin

Estate Magasin er blevet endnu bedre

Ejendomsbranchen udvikler sig på flere nye fronter, og det gør mediebranchen også. Derfor sidder du med en udgave af Estate Magasin i hånden med en ny stærk grafisk identitet og ikke mindst en ny oplevelse.

– Vi lever i en foranderlig tid. Printmediet har vist sig at være langt stærkere end sit rygte, men det er utrolig vigtigt, at det til gengæld tilbyder en lækker og inspirerende oplevelse både hvad angår indhold og format, siger chefredaktør Kamilla Sevel.

Estate Magasin har gennem de sidste udgaver tilføjet flere nye redaktionelle tiltag. Der er samtidig blevet skruet op for de gode billeder og fintunet på detaljer, hvad enten det gælder den gode præsentation af nøgletal for branchen eller det er personportrættet, der giver baggrunden for branchens aktører.

– Nyhedsbilledet er broget i 2019. Der er masser af kilder til information men færre, der leverer brugbar viden. Vi fastholder den redaktionelle linje, der fra starten har betydet, at vi hellere leverer kvalitet end kvantitet. Mængden af nyheder er ikke afgørende, for det er netop ikke svært at finde viden. Det vanskelige består i at udvælge det vigtige og sikre sig, at man er branchemæssigt dækket ind uden at bruge alt for lang tid på at være velorienteret. Det har været Estate Medias vision helt fra starten, at vi skal sørge for at tage læserne i hånden og sørge for at udvælge det relevante indhold fremfor at levere store tidskrævende mængder af nyheder og lange ubetydelige interviews.

Estate Media har valgt en anden strategi.

– Online udkommer vi hver dag med en stor håndfuld vigtige nyheder. Vi udvælger dem for læserne og sørger for at kvalitetstjekke dem på baggrund af en tillidskontrakt om, at vi med næsten 30 års erfaring i ejendomsbranchen kan vurdere, hvad der er uundværlig viden for at være dagligt opdateret. Men ejendomsbranchens aktører er også travle mennesker, og derfor skal nyhedsudbuddet være skarpt og præcist skåret med respekt for den tid, som branchen ofte har for lidt af.

Når der så til gengæld er tid til at fordybe sig, byder magasinet ind. Derfor skal det være en fryd at få i hånden, når man vælger at kaste sig over indholdet.

– Den eksklusive og lækre læseoplevelser får man i magasinet, hvor vi med samme mavefølelse dykker om bag nyhedsstrømmen og sætter mennesker bag analyser, undersøgelser og frontfigurer. Vi har valgt at opdatere både fonte, udkomme med en endnu lækrere forside med soft touch og ikke mindst sikre os, at den måde vi layouter magasinet på følger en række af de sidste nye internationale trends fra business-magasinverdenen, siger Kamilla Sevel.

I Estate Magasin får læseren et indblik i de omskiftelige forhold, der præger den globaliserede ejendomsbranche, og læserne bliver bredt opdateret med indblik og udsyn, der kan bruges konkret og lokalt i branchens travle hverdag.

Læs her

Konferencer & seminarer

Læs mere

Seneste nyt

Populære nyheder